Telefonie: Groepen: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 11: Regel 11:
De ICT-medewerkers kunnen dit wijzigen voor jouw groep.  
De ICT-medewerkers kunnen dit wijzigen voor jouw groep.  


== Gerelateerde topics ==
== Verwante onderwerpen ==
* [[Telefonie:Instellen|Hoe je jouw toestel kan instellen]]
* [[Telefonie:Instellen|Hoe je jouw toestel kan instellen]]
* [[Telefonie:Telefoneren|Welke mogelijkheden je toestel biedt tijdens het bellen]]
* [[Telefonie:Telefoneren|Welke mogelijkheden je toestel biedt tijdens het bellen]]

Versie van 13 mei 2009 09:10

Een groep bestaat uit een aantal mensen die samen met iets bezig zijn. Het beste voorbeeld hiervan zijn secretariaten of helpdesks. Het maakt niet zoveel uit bij wie van deze mensen je terechtkomt om je verder te helpen.

Om een groep mensen te bereiken moet je bellen naar het nummer van die groep en niet van iemand persoonlijk. Dit nummer kan je opzoeken in de standaard contactpersonenlijst van de telefoon. Hoe je dit kan doen, vind je bij de basisvragen.

Als je zelf lid bent van een groep, kan je controleren of er voicemailberichten voor de groep zijn via F2. Hier kan je deze voicemail ook instellen.

Er zijn twee mogelijkheden om de telefoons te laten rinkelen in een groep.

  • circulair: De telefoon begint met rinkelen bij een willekeurig persoon van de groep, elke keer iemand anders. Indien deze na 2 keer overgaan nog niet heeft opgenomen, stopt de telefoon met rinkelen en gaat het verder naar iemand anders uit de groep.
  • sequentieel: De telefoon begint elke keer bij dezelfde persoon te rinkelen. Pas indien deze na 10 keer overgaan nog niet heeft opgenomen, schakelt de telefoon door naar de volgende persoon in de groep.

De ICT-medewerkers kunnen dit wijzigen voor jouw groep.

Verwante onderwerpen


<< Terug naar telefonie