Difference between revisions of "Telefonie: Groepen"

From ICTpedia
Jump to: navigation, search
(Gerelateerde topics)
Line 15: Line 15:
 
* [[Telefonie:Gesprekskosten|Hoe je de gesprekskosten kan achterhalen]]
 
* [[Telefonie:Gesprekskosten|Hoe je de gesprekskosten kan achterhalen]]
 
* [[Telefonie:DTMF|Hoe je in DTMF kan uitzenden]]
 
* [[Telefonie:DTMF|Hoe je in DTMF kan uitzenden]]
* [[Telefonie:Groepen|Hoe je gebruik kunt maken van groepen]]
+
* [[Telefonie:Groepen|Hoe je gebruik kan maken van groepen]]
 
* [[Telefonie:Aan- en afmelden|Waarom en hoe je je kan aan- en afmelden]]
 
* [[Telefonie:Aan- en afmelden|Waarom en hoe je je kan aan- en afmelden]]
 
* [[Telefonie:Telefoonnummers|Hoe het telefoonnummersysteem werkt]]
 
* [[Telefonie:Telefoonnummers|Hoe het telefoonnummersysteem werkt]]

Revision as of 14:36, 13 August 2008

Om een groep mensen te bereiken moet je bellen naar het nummer van die groep en niet van iemand persoonlijk. Dit nummer kan je opzoeken in de standaard contactpersonenlijst van de telefoon.

Je kan controleren of er voicemailberichten voor de groep zijn via F2. Hier kan je de voicemail ook instellen.

Er zijn twee mogelijkheden om de telefoons te laten rinkelen in een groep

  • circulair: De telefoon begint met rinkelen bij een willekeurig persoon van de groep, elke keer iemand anders. Indien deze na 2 keer overgaan nog niet heeft opgenomen, stopt de telefoon met rinkelen en gaat het verder naar iemand anders uit de groep.
  • sequentieel: De telefoon begint elke keer bij dezelfde persoon te rinkelen. Pas indien deze na 10 keer overgaan nog niet heeft opgenomen, schakelt de telefoon door naar de volgende persoon in de groep.

De ICT-medewerkers kunnen dit wijzigen voor jouw groep.

Gerelateerde topics


<< Terug naar telefonie