Telefonie: Aan- en afmelden: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 11: Regel 11:
* [[Telefonie:Gesprekskosten|Hoe je de gesprekskosten kan achterhalen]]
* [[Telefonie:Gesprekskosten|Hoe je de gesprekskosten kan achterhalen]]
* [[Telefonie:DTMF|Hoe je in DTMF kan uitzenden]]
* [[Telefonie:DTMF|Hoe je in DTMF kan uitzenden]]
* [[Telefonie:Groepen|Hoe je gebruik kunt maken van groepen]]
* [[Telefonie:Groepen|Hoe je gebruik kan maken van groepen]]
* [[Telefonie:Aan- en afmelden|Waarom en hoe je je kan aan- en afmelden]]
* [[Telefonie:Aan- en afmelden|Waarom en hoe je je kan aan- en afmelden]]
* [[Telefonie:Telefoonnummers|Hoe het telefoonnummersysteem werkt]]
* [[Telefonie:Basisvragen|Enkele basisvragen]]
* [[Telefonie:Basisvragen|Enkele basisvragen]]




[[Telefonie|<< Terug naar telefonie]]
[[Telefonie|<< Terug naar telefonie]]

Versie van 13 aug 2008 16:36

Je kan je aanmelden op een bepaalde telefoon door via 'menu' naar 'free desktop' te gaan. Daar kies je voor 'log on'. Geef hier je nummer in (intern) en je paswoord (telefoonwachtwoord).

Je kan je afmelden door via 'free desktop' te kiezen voor 'log off' en daar je wachtwoord in te geven. Hier kan je kiezen naar waar je wilt doorschakelen. Bevestig nogmaals. De telefoon zal daarna opnieuw opstarten.


Gerelateerde topics


<< Terug naar telefonie