Difference between revisions of "Telefonie: Aan- en afmelden"

From ICTpedia
Jump to: navigation, search
m
Line 10: Line 10:
 
* [[Telefonie:_Instellen|Hoe je jouw toestel kan instellen]]
 
* [[Telefonie:_Instellen|Hoe je jouw toestel kan instellen]]
 
* [[Telefonie:_Telefoneren|Welke mogelijkheden je toestel biedt tijdens het bellen]]
 
* [[Telefonie:_Telefoneren|Welke mogelijkheden je toestel biedt tijdens het bellen]]
* [[Telefonie:_Voicemail|Welke mogelijkheden je voice mail biedt]]
+
* [[Telefonie:_Voicemail|Welke mogelijkheden je voicemail biedt]]
 
* [[Telefonie:_Gesprekskosten|Hoe je de gesprekskosten kan achterhalen]]
 
* [[Telefonie:_Gesprekskosten|Hoe je de gesprekskosten kan achterhalen]]
 
* [[Telefonie:_DTMF|Hoe je in DTMF kan uitzenden]]
 
* [[Telefonie:_DTMF|Hoe je in DTMF kan uitzenden]]

Revision as of 13:15, 9 August 2013

Deze informatie is nog niet herwerkt voor AP Hogeschool.

Als een collega met jouw telefoon gaat werken of jij hebt zelf een telefoon op een andere locatie nodig, is het handig je aan- en af te melden. Je kan daardoor met je eigen telefoonnummer blijven werken en voor je contactpersonen is er geen verschil te merken.

Je kan je aanmelden op een bepaalde telefoon door via het menu 'Perso' voor 'log on' te kiezen. Geef hier je intern nummer in (4 laatste cijfers extern nummer) en je paswoord (telefoonwachtwoord).

Je kan je afmelden door in het menu 'Perso' te kiezen voor 'log off' en daar je wachtwoord in te geven. Hier kan je kiezen naar waar je wilt doorschakelen. Bevestig nogmaals. De telefoon zal daarna opnieuw opstarten.


Gerelateerde topics


<< Terug naar telefonie