Difference between revisions of "Telefonie: Aan- en afmelden"

From ICTpedia
Jump to: navigation, search
(Gerelateerde topics)
Line 16: Line 16:
 
* [[Telefonie:Aan- en afmelden|Waarom en hoe je je kan aan- en afmelden]]
 
* [[Telefonie:Aan- en afmelden|Waarom en hoe je je kan aan- en afmelden]]
 
* [[Telefonie:Telefoonnummers|Hoe het telefoonnummersysteem werkt]]
 
* [[Telefonie:Telefoonnummers|Hoe het telefoonnummersysteem werkt]]
 +
* [[Telefonie:Toetsfuncties|Waarvoor welke toets dient]]
 
* [[Telefonie:Basisvragen|Enkele basisvragen]]
 
* [[Telefonie:Basisvragen|Enkele basisvragen]]
  
  
 
[[Telefonie|<< Terug naar telefonie]]
 
[[Telefonie|<< Terug naar telefonie]]

Revision as of 09:58, 18 August 2008

Als een collega met jouw telefoon gaat werken of jij hebt zelf een telefoon op een andere locatie nodig, is het handig je aan- en af te melden. Je kan daardoor met je eigen telefoonnummer blijven werken en voor je contactpersonen is er geen verschil te merken.

Je kan je aanmelden op een bepaalde telefoon door via 'menu' naar 'free desktop' te gaan. Daar kies je voor 'log on'. Geef hier je nummer in (intern) en je paswoord (telefoonwachtwoord).

Je kan je afmelden door via 'free desktop' te kiezen voor 'log off' en daar je wachtwoord in te geven. Hier kan je kiezen naar waar je wilt doorschakelen. Bevestig nogmaals. De telefoon zal daarna opnieuw opstarten.

Je kan nooit op 2 plaatsen tegelijk ingelogd staan. De telefoon onthoudt telkens waar je ingelogd staat. Daar moet je je eerst afmelden voor je je ergens anders kan aanmelden.

Gerelateerde topics


<< Terug naar telefonie