Studentenkaart: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 26: | Regel 26: | ||
Je kan uiteraard zelf je [https://wachtwoord.ap.be wachtwoord wijzigen]. | Je kan uiteraard zelf je [https://wachtwoord.ap.be wachtwoord wijzigen]. | ||
Ben je jouw wachtwoord vergeten, stuur dan via mail een aanvraag naar de juiste helpdesk op de [[Contact|contactpagina]]. Voeg | Ben je jouw wachtwoord vergeten, stuur dan via mail een aanvraag naar de juiste helpdesk op de [[Contact|contactpagina]]. Voeg als bijlage steeds een foto(kopie) of scan van je studentenkaart of identiteitskaart toe! |
Huidige versie van 13 mei 2020 om 14:59
Deze pagina geeft je duiding over het belang van je studentenkaart tijdens examens op afstand.
Studentenkaart
Ben je om één of andere reden niet in het bezit van je studentenkaart (kwijt, nog op kot, nooit ontvangen,...), onderneem dan snel één van de volgende acties:
- je drukt zèlf je bewijs van inschrijving af (op papier of naar een pfd-bestand). Dat kan vanuit iBaMaFlex! (https://ibamaflex.ap.be) via Mijn dossier.
- je meldt dit aan jouw studentenadministratie; zij bezorgen jou dan op elektronische wijze een afdruk van je studentenkaart of een bewijs van inschrijving. Dit zijn de contactadressen:
Opgelet: je e-ID, je rijbewijs, of je lidmaatschapskaart van de sportclub zijn niet geldig!
Aanmeldgegevens
Op ALLE platformen dien je aan te melden met je studentennummer@ap.be (bijvoorbeeld s0123456@ap.be), en het bijhorend wachtwoord.
Je kan uiteraard zelf je wachtwoord wijzigen.
Ben je jouw wachtwoord vergeten, stuur dan via mail een aanvraag naar de juiste helpdesk op de contactpagina. Voeg als bijlage steeds een foto(kopie) of scan van je studentenkaart of identiteitskaart toe!