Servicedesk voor studenten: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
----Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''. | ----Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''. | ||
--- | ---- | ||
__TOC__ | |||
== Helpdesk == | == Helpdesk == | ||
Versie van 25 nov 2010 11:33
Tip: Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit zonder wachttijd.
Helpdesk
Heb je vragen ivm ICT in de hogeschool, dan kan je terecht op 2 plaatsen:
- de ICT-ankerpersoon van je departement
- de helpdesk van het EMI
Wie is mijn ICT-ankerpersoon ?
Elk departement heeft een eigen ankerpersoon voor ICT, die klaar staat om je te helpen met je vragen ivm ICT in de hogeschool.
- departement EM: Eli Boermans: eli.boermans@plantijn.be
- departement BM: Roselien Leens: roselien.leens@plantijn.be
- departement CO: Philippe Mairiaux: philippe.mairiaux@plantijn.be
- departement LV: Katrien Vanderheyden: katrien.vanderheyden@plantijn.be
- departement SAW: Evy De Bie: evy.debie@plantijn.be
EMI-helpdesk
Op campus Meistraat kan je ook met je vragen terecht in het EMI, op de 2e verdieping. Het EMI in de Meistraat is dagelijks open van 8h30 tot 17h00, en vrijdag tot 16h00.