Servicedesk voor studenten

Uit ICTpedia
Versie door Aive (overleg | bijdragen) op 24 sep 2015 om 11:15
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Tip: Raadpleeg steeds eerst de informatie op ICTpedia voordat je de helpdesk contacteert. Via de zoekfunctie of het menu ken je snel en zonder wachttijd het antwoord op je vraag.

Helpdesk voor studenten

Heb je vragen ivm ICT of Blackboard in de hogeschool, dan kan je die stellen via de volgende weg:


1. de ICT-ankerpersoon van je departement

Elk departement heeft een eigen ankerpersoon voor ICT, die klaarstaat om je te helpen met je vragen ivm ICT in de hogeschool. De gegevens van deze mensen vind je op deze contactpagina.

Naast een ICT-ankerpersoon, is er ook een vast aanspreekpunt voor Blackboard in elk departement. Voor vragen in verband met Blackboard kan je terecht op het helpdeskformulier dat je vindt onder de 'Help'-knop op de homepage van Blackboard.

CVO-cursisten kunnen terecht bij CVO-ankerpersoon Rika De Roover (M3.09): rika.deroover@admin.provant.be


2. de helpdesk van het EMI

Op campus Meistraat kan je ook met je vragen terecht in het EMI, op de tweede verdieping.


Tips bij het contacteren van de helpdesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail naar je ankerpersoon, voor grotere problemen maak je via mail een afspraak.
  • Wees steeds hoffelijk in je communicatie.


Verwante artikels