Servicedesk voor studenten

Uit ICTpedia
Versie door Admin (overleg | bijdragen) op 10 jun 2007 om 10:43
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen

Helpdesk of FAQ ?

  • Tip: Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit zonder wachttijd.


Heb je vragen ivm ICT in de hogeschool, dan kan je terecht op 2 plaatsen:

  • de ICT-ankerpersoon van je departement
  • de helpdesk van het EMI


Contacteer de helpdesk

Campus Boom

In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:

Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.

Campus Kronenburgstraat

  • De helpdesk is gemiddeld 12 u per week fysisch aanwezig: op maandag / woensdag / vrijdag telkens van 8.15h tot 12.15h. De rest van de tijd is de helpdesk in de Meistraat.
  • Op de momenten dat de helpdesk in KRO aanwezig is, geeft de helpdesk voorrang aan KRO. Op de momenten dat de helpdesk in MEI aanwezig is, geeft de helpdesk voorrang aan campus Meistraat en St. Jacobsmarkt.

Campus St. Jacobsmarkt

De helpdesk is niet fysisch aanwezig op deze campus. Ondersteuning door de helpdesk wordt verzorgd vanuit campus Meistraat.

Campus Meistraat

De helpdesk is alle werkdagen fysisch aanwezig in campus Meistraat:

  • maandag van 13h00 tot 17h00
  • dinsdag van 8h15 tot 17h00
  • woensdag van 13h00 tot 17h00
  • donderdag van 8h15 tot 17h00
  • vrijdag van 13h00 tot 17h00

Contact

Verwante artikels