Servicedesk voor studenten: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 9: Regel 9:
'''1. de ICT-ankerpersoon van je departement'''
'''1. de ICT-ankerpersoon van je departement'''


Elk departement heeft een eigen ankerpersoon voor ICT, die klaarstaat om je te helpen met je vragen ivm ICT in de hogeschool. De gegevens van deze mensen vind je op deze [[Contact|'''contactpagina''']].
Elk departement heeft een eigen ankerpersoon voor ICT, die klaarstaat om je te helpen met je vragen ivm '''ICT''' in de hogeschool. De gegevens van deze mensen vind je op deze [[Contact|'''contactpagina''']].


Naast een ICT-ankerpersoon, is er ook een vast aanspreekpunt voor Blackboard in elk departement. Voor vragen in verband met Blackboard kan je terecht op het helpdeskformulier dat je vindt op de homepage van [http://blackboard.ap.be Blackboard].
Naast een ICT-ankerpersoon, is er ook een vast aanspreekpunt voor '''Blackboard''' in elk departement. Voor vragen in verband met Blackboard kan je terecht op het helpdeskformulier dat je vindt onder de 'Help'-knop op de homepage van [http://blackboard.ap.be Blackboard].





Versie van 24 sep 2015 10:12


Tip: Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie ken je snel het antwoord op je vraag, en dit zonder wachttijd.


Helpdesk voor studenten

Heb je vragen ivm ICT in de hogeschool, dan kan je terecht op twee plaatsen:


1. de ICT-ankerpersoon van je departement

Elk departement heeft een eigen ankerpersoon voor ICT, die klaarstaat om je te helpen met je vragen ivm ICT in de hogeschool. De gegevens van deze mensen vind je op deze contactpagina.

Naast een ICT-ankerpersoon, is er ook een vast aanspreekpunt voor Blackboard in elk departement. Voor vragen in verband met Blackboard kan je terecht op het helpdeskformulier dat je vindt onder de 'Help'-knop op de homepage van Blackboard.


CVO-cursisten kunnen terecht bij CVO-ankerpersoon Rika De Roover (M3.09): rika.deroover@admin.provant.be


2. de helpdesk van het EMI

Op campus Meistraat kan je ook met je vragen terecht in het EMI, op de tweede verdieping.


Tips bij het contacteren van de helpdesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail naar je ankerpersoon, voor grotere problemen maak je via mail een afspraak.
  • Wees steeds hoffelijk in je communicatie.


Verwante artikels