Servicedesk voor studenten: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 1: Regel 1:
<font color='red' size='4pt'><b>Deze informatie is nog niet herwerkt voor AP Hogeschool.</b></font>
----Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''.
----Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''.
----
----

Versie van 18 nov 2013 15:43


Tip: Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie ken je snel het antwoord op je vraag, en dit zonder wachttijd.


Helpdesk

Heb je vragen ivm ICT in de hogeschool, dan kan je terecht op twee plaatsen:


Tips bij het contacteren van de helpdesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail naar je ankerpersoon, voor grotere problemen maak je via mail een afspraak.
  • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.


Wie is mijn ICT-ankerpersoon?

Elk departement heeft een eigen ankerpersoon voor ICT, die klaarstaat om je te helpen met je vragen ivm ICT in de hogeschool.

De gegevens van deze mensen vind je hier: Contact.


CVO-cursisten kunnen terecht bij de CVO-ankerpersoon.


EMI-helpdesk

Op de campus Meistraat kan je ook met je vragen terecht in het EMI, op de tweede verdieping.

Het EMI in de Meistraat is open van 8u30 tot 20u00 op maandag en dinsdag, van 8u30 tot 19u30 op woensdag en donderdag en van 8u30 tot 16u00 op vrijdag.


Verwante artikels