Servicedesk voor studenten: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 23: Regel 23:


== Verwante artikels ==
== Verwante artikels ==
* [[Gekende problemen|Known_issues]]
* [[Known_issues|Gekende problemen]]
* [[Helpdesk|Helpdesk]]
* [[Helpdesk|Helpdesk]]

Versie van 25 nov 2010 10:34


Tip: Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit zonder wachttijd.


Helpdesk

Heb je vragen ivm ICT in de hogeschool, dan kan je terecht op 2 plaatsen:

  • de ICT-ankerpersoon van je departement
  • de helpdesk van het EMI


Wie is mijn ICT-ankerpersoon ?

Elk departement heeft een eigen ankerpersoon voor ICT, die klaar staat om je te helpen met je vragen ivm ICT in de hogeschool.


EMI-helpdesk

Op campus Meistraat kan je ook met je vragen terecht in het EMI, op de 2e verdieping. Het EMI in de Meistraat is dagelijks open van 8h30 tot 17h00, en vrijdag tot 16h00.


Verwante artikels