Servicedesk voor personeel: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 1: Regel 1:
----Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''.
{{Test|
----
text=Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''.}}
__TOC__
__TOC__
== Helpdesk voor personeel ==
== Helpdesk voor personeel ==
Regel 13: Regel 13:


De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.
  '''! Let op !''' Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar je werkt!
{{Test|
  '''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.
text='''! Let op !''' Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar je werkt!<br/>
'''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.}}


Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord.  
Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord.  

Versie van 8 jul 2015 09:11

Tip: Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie ken je snel het antwoord op je vraag, en dit zonder wachttijd.

Helpdesk voor personeel

Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-helpdesk.


Tips bij het contacteren van de helpdesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail: zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
  • Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
  • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.


De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.

! Let op ! Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar je werkt!
! Let op ! De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.

Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord. Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.


Op deze contactpagina vind je het telefoonnummer en het e-mailadres van de helpdesk op jouw campus.


Verwante artikels