Servicedesk voor personeel

Uit ICTpedia
Versie door Aive (overleg | bijdragen) op 7 mrt 2012 om 10:49
Naar navigatie springen Naar zoeken springen

Helpdesk of FAQ ?

Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT helpdesk.

  • Tip: Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit zonder wachttijd.

Tips bij het contacteren van de helpdesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail: zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
  • Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
  • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.

De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h30 tot 16h30.

 ! Let op ! Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar u zich bevindt!
 ! Let op ! De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid!

Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden zoveel als mogelijk de dag zelf beantwoord. Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.

Contacteer de helpdesk


Campus Boom

  • In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:

Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.


Campus Kronenburgstraat

  • De helpdesk is 3 volledige dagen per week fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar:
MAANDAG: 08:30 - 16:30
WOENSDAG: 08:30 - 16:30
VRIJDAG: 08:30 - 16:30


Campus Lange Nieuwstraat

De helpdesk is fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar op deze campus:

MAANDAG: 08:30 - 16:30
DINSDAG: 08:30 - 16:30
WOENSDAG: 08:30 - 16:30
DONDERDAG: 13:00 - 16:30
VRIJDAG: 08:30 - 16:30


Campus Meistraat

  • De ICT-helpdesk is fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar in campus Meistraat:
MAANDAG: 08:30 - 21:00
DINSDAG: 08:30 - 21:00
WOENSDAG: 08:30 - 16:30
DONDERDAG: 08:30 - 16:30
VRIJDAG: 08:30 - 16:30
  • De AV-helpdesk (voor vragen ivm beamers, DVD-spelers, geluidsinstallaties, ...) is elke dag fysiek aanwezig in de Mediatheek en telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 16:30.
Telefoon: 5744 (intern) en 03 220 57 44 (extern)
E-mail: mediatheek@plantijn.be


Contact


Verwante artikels