Servicedesk voor personeel: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 4: Regel 4:


Tips bij het contacteren van de helpdesk:
Tips bij het contacteren van de helpdesk:
* Stuur je vraag '''bij voorkeur via e-mail''' : zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
* Stuur je vraag '''bij voorkeur via e-mail''': zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
* Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
* Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h30 tot 16h30.
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h30 tot 16h30.
   '''! Let op !''' Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar u zich bevindt !
   '''! Let op !''' Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar u zich bevindt!
   '''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verscheidenen omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysische aanwezigheid !
   '''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid!


Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden zoveel als mogelijk de dag zelf beantwoord.  
Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden zoveel als mogelijk de dag zelf beantwoord.  
Regel 15: Regel 15:


[[Helpdesk voor personeel#Contact|'''Contacteer de helpdesk''']]
[[Helpdesk voor personeel#Contact|'''Contacteer de helpdesk''']]


== Campus Boom ==
== Campus Boom ==
In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:
In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:
* via e-mail: [mailto:helpdesk.ler@plantijn.be helpdesk.ler@plantijn.be]
* intern telefoonnummer: 8'''4'''888


** via e-mail: [mailto:helpdesk.ler@plantijn.be helpdesk.ler@plantijn.be]
Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.
** intern telefoonnummer: 8'''4'''888


Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.


== Campus Kronenburgstraat ==
== Campus Kronenburgstraat ==
* De helpdesk is 4 halve dagen per week fysisch aanwezig:
De helpdesk is 4 halve dagen per week fysiek aanwezig:
 


'''MAANDAG:''' 12:45 - 16:30
'''MAANDAG:''' 12:45 - 16:30
Regel 32: Regel 32:
'''WOENSDAG:''' 08:30 - 12:00
'''WOENSDAG:''' 08:30 - 12:00


'''DONDERDAG:'''13:00 - 16:30
'''DONDERDAG:''' 13:00 - 16:30


'''VRIJDAG:''' 08:30 - 12:00
'''VRIJDAG:''' 08:30 - 12:00


== Campus Lange Nieuwstraat ==
== Campus Lange Nieuwstraat ==
De helpdesk is fysisch aanwezig op deze campus:
De helpdesk is fysiek aanwezig op deze campus:
 


'''MAANDAG:''' 08:30 - 12:15
'''MAANDAG:''' 08:30 - 12:15
Regel 46: Regel 46:
'''WOENSDAG:''' 08:30 - 12:15 '''&''' 12:45 - 16:30
'''WOENSDAG:''' 08:30 - 12:15 '''&''' 12:45 - 16:30


'''DONDERDAG:'''8:30 - 12:00
'''DONDERDAG:''' 08:30 - 12:00


'''VRIJDAG:''' 08:30 - 12:00 '''&''' 13:00 - 16:30
'''VRIJDAG:''' 08:30 - 12:00 '''&''' 13:00 - 16:30


== Campus Meistraat ==
== Campus Meistraat ==
De helpdesk is fysisch aanwezig in campus Meistraat:
De helpdesk is fysiek aanwezig in campus Meistraat:
 
 


'''MAANDAG:''' 08:30 - 12:00 '''&''' 12:30 - 16:30
'''MAANDAG:''' 08:30 - 12:00 '''&''' 12:30 - 16:30
Regel 61: Regel 60:
'''WOENSDAG:''' 13:00 - 16:30
'''WOENSDAG:''' 13:00 - 16:30


'''DONDERDAG:'''08:30 - 12:00 '''&''' 13:00 - 16:30
'''DONDERDAG:''' 08:30 - 12:00 '''&''' 13:00 - 16:30


'''VRIJDAG:''' 12:45 - 16:30
'''VRIJDAG:''' 12:45 - 16:30


== Contact ==
== Contact ==
*'''Lange Nieuwstraat'''
*'''Lange Nieuwstraat'''
** e-mail: [mailto:helpdesk.ln@plantijn.be helpdesk.ln@plantijn.be]
** e-mail: [mailto:helpdesk.ln@plantijn.be helpdesk.ln@plantijn.be]
** intern telefoonnummer: 8'''1'''888
** intern telefoonnummer: 8'''1'''888
Regel 76: Regel 73:


*'''Meistraat'''
*'''Meistraat'''
** e-mail: [mailto:helpdesk.mei@plantijn.be helpdesk.mei@plantijn.be]
** e-mail: [mailto:helpdesk.mei@plantijn.be helpdesk.mei@plantijn.be]
** intern telefoonnummer: 8'''2'''888
** intern telefoonnummer: 8'''2'''888
Regel 83: Regel 79:


*'''Kronenburg'''
*'''Kronenburg'''
** e-mail: [mailto:helpdesk.kro@plantijn.be helpdesk.kro@plantijn.be]
** e-mail: [mailto:helpdesk.kro@plantijn.be helpdesk.kro@plantijn.be]
** intern telefoonnummer: 8'''3'''888
** intern telefoonnummer: 8'''3'''888
Regel 90: Regel 85:


*'''Campus Boom'''
*'''Campus Boom'''
** via e-mail: [mailto:helpdesk.ler@plantijn.be helpdesk.ler@plantijn.be]
** via e-mail: [mailto:helpdesk.ler@plantijn.be helpdesk.ler@plantijn.be]
** intern telefoonnummer: 8'''4'''888
** intern telefoonnummer: 8'''4'''888
** extern telefoonnummer: 03/220.55.60
** extern telefoonnummer: 03/220.55.60


== Verwante artikels ==
== Verwante artikels ==
* [[Helpdesk|Helpdesk]]
* [[Helpdesk|Helpdesk]]

Versie van 23 feb 2009 14:40

Helpdesk of FAQ ?

Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT helpdesk.

  • Tip: Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit zonder wachttijd.

Tips bij het contacteren van de helpdesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail: zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
  • Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
  • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.

De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h30 tot 16h30.

 ! Let op ! Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar u zich bevindt!
 ! Let op ! De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid!

Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden zoveel als mogelijk de dag zelf beantwoord. Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.

Contacteer de helpdesk


Campus Boom

In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:

Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.


Campus Kronenburgstraat

De helpdesk is 4 halve dagen per week fysiek aanwezig:

MAANDAG: 12:45 - 16:30

WOENSDAG: 08:30 - 12:00

DONDERDAG: 13:00 - 16:30

VRIJDAG: 08:30 - 12:00


Campus Lange Nieuwstraat

De helpdesk is fysiek aanwezig op deze campus:

MAANDAG: 08:30 - 12:15

DINSDAG: 13:00 - 16:30

WOENSDAG: 08:30 - 12:15 & 12:45 - 16:30

DONDERDAG: 08:30 - 12:00

VRIJDAG: 08:30 - 12:00 & 13:00 - 16:30


Campus Meistraat

De helpdesk is fysiek aanwezig in campus Meistraat:

MAANDAG: 08:30 - 12:00 & 12:30 - 16:30

DINSDAG: 08:30 - 12:15 & 12:45 - 16:30

WOENSDAG: 13:00 - 16:30

DONDERDAG: 08:30 - 12:00 & 13:00 - 16:30

VRIJDAG: 12:45 - 16:30


Contact





Verwante artikels