Servicedesk voor personeel: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
 
(40 tussenliggende versies door 4 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
== Helpdesk of FAQ ? ==
{{Test|
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT helpdesk.
text=<font color=red>Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de informatie op ICTpedia''' voordat je de servicedesk contacteert. Via de zoekfunctie of het menu ken je snel en zonder wachttijd het antwoord op je vraag.</font>}}
* Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''.


Tips bij het contacteren van de helpdesk:
__TOC__
* Stuur je vraag '''bij voorkeur via e-mail''': zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
* Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h30 tot 16h30.
  '''! Let op !''' Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar u zich bevindt!
  '''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid!


Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden zoveel als mogelijk de dag zelf beantwoord.
== Servicedesk voor personeel ==
Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-servicedesk.


[[Helpdesk voor personeel#Contact|'''Contacteer de helpdesk''']]


 
Tips bij het contacteren van de servicedesk:
== Campus Boom ==
* Stuur je vraag '''bij voorkeur via e-mail''': zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de servicedesk-software.
*In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:
* Je kan de servicedesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
** via e-mail: [mailto:helpdesk.ler@plantijn.be helpdesk.ler@plantijn.be]
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
** intern telefoonnummer: 8'''4'''888
 
Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.
 
 
== Campus Kronenburgstraat ==
*De helpdesk is 4 halve dagen per week fysiek aanwezig:
 
:'''MAANDAG:''' 12:45 - 16:30
 
:'''WOENSDAG:''' 08:30 - 12:00
 
:'''DONDERDAG:''' 13:00 - 16:30
 
:'''VRIJDAG:''' 08:30 - 12:00
 
 
== Campus Lange Nieuwstraat ==
De helpdesk is fysiek aanwezig op deze campus:
 
:'''MAANDAG:''' 08:30 - 12:15
 
:'''DINSDAG:'''  13:00 - 16:30
 
:'''WOENSDAG:''' 08:30 - 12:15 '''&''' 12:45 - 16:30
 
:'''DONDERDAG:''' 08:30 - 12:00
 
:'''VRIJDAG:''' 08:30 - 12:00 '''&''' 13:00 - 16:30
 
 
== Campus Meistraat ==
*De ICT-helpdesk is fysiek aanwezig in campus Meistraat:
 
:'''MAANDAG:''' 08:30 - 12:00 '''&''' 12:30 - 16:30
 
:'''DINSDAG:'''  08:30 - 12:15 '''&''' 12:45 - 16:30
 
:'''WOENSDAG:''' 13:00 - 16:30
 
:'''DONDERDAG:''' 08:30 - 12:00 '''&''' 13:00 - 16:30
 
:'''VRIJDAG:''' 12:45 - 16:30
 
 
* De AV-helpdesk (voor vragen ivm beamers, DVD-spelers, geluidsinstallaties, ...) is elke dag fysiek aanwezig in de Mediatheek en telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 16:30.
 
:Telefoon: 90500 (intern) en 03 220 57 44 (extern)
 
:E-mail: [mailto:marc.rochtus@plantijn.be marc.rochtus@plantijn.be]
 
== Contact ==
*'''Lange Nieuwstraat'''
** e-mail: [mailto:helpdesk.ln@plantijn.be helpdesk.ln@plantijn.be]
** intern telefoonnummer: 8'''1'''888
** extern telefoonnummer: 03/220.55.17




*'''Meistraat'''
De servicedesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.
** e-mail: [mailto:helpdesk.mei@plantijn.be helpdesk.mei@plantijn.be]
{{Test|
** intern telefoonnummer: 8'''2'''888
text='''! Let op !''' Neem steeds contact op met de servicedesk van de campus waar je werkt!<br/>
** extern telefoonnummer: 03/220.55.57
'''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.}}


Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord.
Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de servicedesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de servicedesk op de locatie aanwezig is.


*'''Kronenburg'''
** e-mail: [mailto:helpdesk.kro@plantijn.be helpdesk.kro@plantijn.be]
** intern telefoonnummer: 8'''3'''888
** extern telefoonnummer: 03/220.55.97


Op deze [[Contact|'''contactpagina''']] vind je het telefoonnummer en het e-mailadres van de servicedesk op jouw campus.


*'''Campus Boom'''
** via e-mail: [mailto:helpdesk.ler@plantijn.be helpdesk.ler@plantijn.be]
** intern telefoonnummer: 8'''4'''888
** extern telefoonnummer: 03/220.55.60


== Verwante artikels ==
== Verwante artikels ==
* [[Known_issues|Gekende problemen]]
* [[Helpdesk|Helpdesk]]
* [[Helpdesk|Helpdesk]]

Huidige versie van 29 sep 2023 om 15:04

Tip: Raadpleeg steeds eerst de informatie op ICTpedia voordat je de servicedesk contacteert. Via de zoekfunctie of het menu ken je snel en zonder wachttijd het antwoord op je vraag.

Servicedesk voor personeel

Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-servicedesk.


Tips bij het contacteren van de servicedesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail: zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de servicedesk-software.
  • Je kan de servicedesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
  • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.


De servicedesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.

! Let op ! Neem steeds contact op met de servicedesk van de campus waar je werkt!
! Let op ! De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.

Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord. Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de servicedesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de servicedesk op de locatie aanwezig is.


Op deze contactpagina vind je het telefoonnummer en het e-mailadres van de servicedesk op jouw campus.


Verwante artikels