Servicedesk voor personeel: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
 
Geen bewerkingssamenvatting
 
(68 tussenliggende versies door 4 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
== Helpdesk of FAQ ? ==
{{Test|
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT helpdesk.
text=<font color=red>Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de informatie op ICTpedia''' voordat je de servicedesk contacteert. Via de zoekfunctie of het menu ken je snel en zonder wachttijd het antwoord op je vraag.</font>}}
* Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''.


Tips bij het contacteren van de helpdesk:
__TOC__
* Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail : zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
 
* Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
== Servicedesk voor personeel ==
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-servicedesk.
 
 
Tips bij het contacteren van de servicedesk:
* Stuur je vraag '''bij voorkeur via e-mail''': zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de servicedesk-software.
* Je kan de servicedesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h00 tot 18h00.


Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden zoveel als mogelijk de dag zelf beantwoord.
Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.


[[Helpdesk#Contact|'''Contacteer de helpdesk''']]
De servicedesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.
{{Test|
text='''! Let op !''' Neem steeds contact op met de servicedesk van de campus waar je werkt!<br/>
'''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.}}


== Campus Boom ==
Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord.  
In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:
Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de servicedesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de servicedesk op de locatie aanwezig is.
* via e-mail: [mailto:eli.boermans@plantijn.be eli.boermans@plantijn.be]
* intern telefoonnummer: 9217
Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.


== Campus Kronenburgstraat ==
* De helpdesk is gemiddeld 12 u per week fysisch aanwezig: op '''maandag / woensdag / vrijdag telkens van 8.15h tot 12.15h'''. De rest van de tijd is de helpdesk in de Meistraat.
* Op de momenten dat de helpdesk in KRO aanwezig is, geeft de helpdesk voorrang aan KRO. Op de momenten dat de helpdesk in MEI aanwezig is, geeft de helpdesk voorrang aan campus Meistraat en St. Jacobsmarkt.


== Campus St. Jacobsmarkt ==
Op deze [[Contact|'''contactpagina''']] vind je het telefoonnummer en het e-mailadres van de servicedesk op jouw campus.
De helpdesk is niet fysisch aanwezig op deze campus. Ondersteuning door de helpdesk wordt verzorgd vanuit campus Meistraat.


== Campus Meistraat ==
De helpdesk is alle werkdagen fysisch aanwezig in campus Meistraat:
* maandag van 13h00 tot 17h00
* dinsdag van 8h15 tot 17h00
* woensdag van 13h00 tot 17h00
* donderdag van 8h15 tot 17h00
* vrijdag van 13h00 tot 17h00


== Contact ==
== Verwante artikels ==
*'''Campus Boom'''
* [[Known_issues|Gekende problemen]]
** via e-mail: [mailto:eli.boermans@plantijn.be eli.boermans@plantijn.be]
* [[Helpdesk|Helpdesk]]
** intern telefoonnummer: 9217
*'''Andere campussen'''
** e-mail: [mailto:helpdesk@plantijn.be helpdesk@plantijn.be]
** intern telefoonnummer: 4925
** extern telefoonnummer: 03/221.49.25

Huidige versie van 29 sep 2023 om 15:04

Tip: Raadpleeg steeds eerst de informatie op ICTpedia voordat je de servicedesk contacteert. Via de zoekfunctie of het menu ken je snel en zonder wachttijd het antwoord op je vraag.

Servicedesk voor personeel

Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-servicedesk.


Tips bij het contacteren van de servicedesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail: zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de servicedesk-software.
  • Je kan de servicedesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
  • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.


De servicedesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.

! Let op ! Neem steeds contact op met de servicedesk van de campus waar je werkt!
! Let op ! De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.

Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord. Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de servicedesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de servicedesk op de locatie aanwezig is.


Op deze contactpagina vind je het telefoonnummer en het e-mailadres van de servicedesk op jouw campus.


Verwante artikels