Servicedesk voor personeel: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
(2 tussenliggende versies door een andere gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
<font color='red' size='4pt'><b>Deze informatie is nog niet herwerkt voor AP Hogeschool.</b></font>
{{Test|
----Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''.
text=<font color=red>Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de informatie op ICTpedia''' voordat je de helpdesk contacteert. Via de zoekfunctie of het menu ken je snel en zonder wachttijd het antwoord op je vraag.</font>}}
----
 
__TOC__
__TOC__
== Helpdesk ==
 
== Helpdesk voor personeel ==
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-helpdesk.
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-helpdesk.


Regel 14: Regel 15:


De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.
  '''! Let op !''' Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar je werkt!
{{Test|
  '''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.
text='''! Let op !''' Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar je werkt!<br/>
'''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.}}


Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord.  
Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord.  
Regel 21: Regel 23:




== Campus Boom ==
Op deze [[Contact|'''contactpagina''']] vind je het telefoonnummer en het e-mailadres van de helpdesk op jouw campus.
In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:
:* e-mail: [mailto:helpdesk.ler@plantijn.be helpdesk.ler@plantijn.be]
:* intern telefoonnummer: 8'''4'''888
:* extern telefoonnummer: 03/220.55.60
 
Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.
 
 
== Campus Kronenburgstraat ==
De helpdesk is 3 volledige dagen per week fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar:
 
:'''MAANDAG:''' 08u30 - 16u30
 
:'''WOENSDAG:''' 08u30 - 16u30
 
:'''VRIJDAG:''' 08u30 - 16u30
 
:* e-mail: [mailto:helpdesk.kro@plantijn.be helpdesk.kro@plantijn.be]
:* intern telefoonnummer: 8'''3'''888
:* extern telefoonnummer: 03/220.55.97
:* lokaal: L2.02
 
 
== Campus Lange Nieuwstraat ==
De helpdesk is fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar op volgende tijdstippen:
 
:'''MAANDAG:''' 08u30 - 16u30
 
:'''DINSDAG:''' 08u30 - 12u00
 
:'''WOENSDAG:''' 08u30 - 16u30
 
:'''DONDERDAG:''' 08u30 - 16u30
 
:'''VRIJDAG:''' 08u30 - 16u30
 
:* e-mail: [mailto:helpdesk.ln@plantijn.be helpdesk.ln@plantijn.be]
:* intern telefoonnummer: 8'''1'''888
:* extern telefoonnummer: 03/220.55.17
:* lokaal: L2.02
 
 
== Campus Meistraat ==
=== ICT ===
De ICT-helpdesk is fysiek aanwezig (lokaal 4.24) en telefonisch bereikbaar op volgende tijdstippen:
 
:'''MAANDAG:''' 08u30 - 21u00
 
:'''DINSDAG:''' 08u30 - 21u00
 
:'''WOENSDAG:''' 08u30 - 21u00
 
:'''DONDERDAG:''' 08u30 - 21u00
 
:'''VRIJDAG:''' 08u30 - 16u30
 
<table><tr><td>'''Plantijn'''
* e-mail: [mailto:helpdesk.mei@plantijn.be helpdesk.mei@plantijn.be]
* intern telefoonnummer: 8'''2'''888
* extern telefoonnummer: 03/220.55.57
* lokaal: M4.24</td>
<td>&nbsp;</td>
<td>'''CVO'''
* e-mail: [mailto:helpdesk.cvo@plantijn.be helpdesk.cvo@plantijn.be]
* intern telefoonnummer: 5869
* extern telefoonnummer: 03/220.58.69
* lokaal: M4.24</td></tr></table>
 
 
=== AV ===
De AV-helpdesk (voor vragen ivm beamers, DVD-spelers, geluidsinstallaties, ...) is elke dag fysiek aanwezig in de Mediatheek en telefonisch bereikbaar van 08u30 tot 16u30. Op de dagen dat er avonddienst is voor CVO, neemt de ICT-helpdesk vanaf 16u30 ook AV-problemen op.
 
:* e-mail: [mailto:mediatheek@plantijn.be mediatheek@plantijn.be]
:* intern telefoonnummer: 5744 (intern)
:* extern telefoonnummer: 03 220 57 44 (extern)





Versie van 28 mrt 2020 20:59

Tip: Raadpleeg steeds eerst de informatie op ICTpedia voordat je de helpdesk contacteert. Via de zoekfunctie of het menu ken je snel en zonder wachttijd het antwoord op je vraag.

Helpdesk voor personeel

Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-helpdesk.


Tips bij het contacteren van de helpdesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail: zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
  • Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
  • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.


De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.

! Let op ! Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar je werkt!
! Let op ! De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.

Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord. Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.


Op deze contactpagina vind je het telefoonnummer en het e-mailadres van de helpdesk op jouw campus.


Verwante artikels