Difference between revisions of "Helpdesk voor personeel"

From ICTpedia
Jump to: navigation, search
 
(29 intermediate revisions by 3 users not shown)
Line 1: Line 1:
== Helpdesk of FAQ ? ==
+
{{Test|
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT helpdesk.
+
text=<font color=red>Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de informatie op ICTpedia''' voordat je de helpdesk contacteert. Via de zoekfunctie of het menu ken je snel en zonder wachttijd het antwoord op je vraag.</font>}}
* Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''.
+
 
 +
__TOC__
 +
 
 +
== Helpdesk voor personeel ==
 +
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-helpdesk.
 +
 
  
 
Tips bij het contacteren van de helpdesk:
 
Tips bij het contacteren van de helpdesk:
Line 7: Line 12:
 
* Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
 
* Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
 
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
 
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h30 tot 16h30.
 
  '''! Let op !''' Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar u zich bevindt!
 
  '''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid!
 
  
Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden zoveel als mogelijk de dag zelf beantwoord.
 
Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.
 
  
[[Helpdesk voor personeel#Contact|'''Contacteer de helpdesk''']]
+
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.
 
+
{{Test|
== Campus Boom ==
+
text='''! Let op !''' Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar je werkt!<br/>
*In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:
+
'''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.}}
** via e-mail: [mailto:helpdesk.ler@plantijn.be helpdesk.ler@plantijn.be]
+
** intern telefoonnummer: 8'''4'''888
+
 
+
Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.
+
 
+
 
+
== Campus Kronenburgstraat ==
+
*De helpdesk is 3 volledige dagen per week fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar:
+
 
+
:'''MAANDAG:''' 08:30 - 16:30
+
 
+
:'''WOENSDAG:''' 08:30 - 16:30
+
 
+
:'''VRIJDAG:''' 08:30 - 16:30
+
 
+
== Campus Lange Nieuwstraat ==
+
De helpdesk is fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar op deze campus:
+
 
+
:'''MAANDAG:''' 08:30 - 16:30
+
 
+
:'''DINSDAG:''' 13:00 - 16:30
+
 
+
:'''WOENSDAG:''' 08:30 - 16:30
+
 
+
:'''DONDERDAG:''' 08:30 - 16:30
+
 
+
:'''VRIJDAG:''' 08:30 - 16:30
+
 
+
== Campus Meistraat ==
+
*De ICT-helpdesk is fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar in campus Meistraat:
+
 
+
:'''MAANDAG:''' 08:30 - 16:30
+
 
+
:'''DINSDAG:''' 08:30 - 16:30
+
 
+
:'''WOENSDAG:''' 08:30 - 16:30
+
 
+
:'''DONDERDAG:''' 08:30 - 16:30
+
 
+
:'''VRIJDAG:''' 08:30 - 12:30
+
 
+
 
+
* De AV-helpdesk (voor vragen ivm beamers, DVD-spelers, geluidsinstallaties, ...) is elke dag fysiek aanwezig in de Mediatheek en telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 16:30.
+
 
+
:Telefoon: 5744 (intern) en 03 220 57 44 (extern)
+
 
+
:E-mail: [mailto:mediatheek@plantijn.be mediatheek@plantijn.be]
+
 
+
== Contact ==
+
*'''Lange Nieuwstraat'''
+
** e-mail: [mailto:helpdesk.ln@plantijn.be helpdesk.ln@plantijn.be]
+
** intern telefoonnummer: 8'''1'''888
+
** extern telefoonnummer: 03/220.55.17
+
 
+
 
+
*'''Meistraat'''
+
** e-mail: [mailto:helpdesk.mei@plantijn.be helpdesk.mei@plantijn.be]
+
** intern telefoonnummer: 8'''2'''888
+
** extern telefoonnummer: 03/220.55.57
+
  
 +
Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord.
 +
Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.
  
*'''Kronenburg'''
 
** e-mail: [mailto:helpdesk.kro@plantijn.be helpdesk.kro@plantijn.be]
 
** intern telefoonnummer: 8'''3'''888
 
** extern telefoonnummer: 03/220.55.97
 
  
 +
Op deze [[Contact|'''contactpagina''']] vind je het telefoonnummer en het e-mailadres van de helpdesk op jouw campus.
  
*'''Campus Boom'''
 
** via e-mail: [mailto:helpdesk.ler@plantijn.be helpdesk.ler@plantijn.be]
 
** intern telefoonnummer: 8'''4'''888
 
** extern telefoonnummer: 03/220.55.60
 
  
 
== Verwante artikels ==
 
== Verwante artikels ==
 +
* [[Known_issues|Gekende problemen]]
 
* [[Helpdesk|Helpdesk]]
 
* [[Helpdesk|Helpdesk]]

Latest revision as of 19:59, 28 March 2020

Tip: Raadpleeg steeds eerst de informatie op ICTpedia voordat je de helpdesk contacteert. Via de zoekfunctie of het menu ken je snel en zonder wachttijd het antwoord op je vraag.

Helpdesk voor personeel

Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-helpdesk.


Tips bij het contacteren van de helpdesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail: zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
  • Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
  • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.


De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.

! Let op ! Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar je werkt!
! Let op ! De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.

Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord. Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.


Op deze contactpagina vind je het telefoonnummer en het e-mailadres van de helpdesk op jouw campus.


Verwante artikels