Servicedesk voor personeel: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 1: Regel 1:
== Helpdesk of FAQ? ==
== Helpdesk of FAQ? ==
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT helpdesk.
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-helpdesk.
* Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''.
* Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ kan je snel het antwoord op je vraag vinden zonder wachttijd.


Tips bij het contacteren van de helpdesk:
Tips bij het contacteren van de helpdesk:
Regel 7: Regel 7:
* Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
* Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h30 tot 16h30.
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.
   '''! Let op !''' Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar u zich bevindt!
   '''! Let op !''' Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar je werkt!
   '''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid!
   '''! Let op !''' De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.


Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden zoveel als mogelijk de dag zelf beantwoord.  
Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord.  
Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.
Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.


Regel 18: Regel 18:


== Campus Boom ==
== Campus Boom ==
*In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:
In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:
** via e-mail: [mailto:helpdesk.ler@plantijn.be helpdesk.ler@plantijn.be]
:* via e-mail: [mailto:helpdesk.ler@plantijn.be helpdesk.ler@plantijn.be]
** intern telefoonnummer: 8'''4'''888
:* intern telefoonnummer: 8'''4'''888


Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.
Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.
Regel 26: Regel 26:


== Campus Kronenburgstraat ==
== Campus Kronenburgstraat ==
*De helpdesk is 3 volledige dagen per week fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar:
De helpdesk is 3 volledige dagen per week fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar:


:'''MAANDAG:''' 08:30 - 16:30
:'''MAANDAG:''' 08u30 - 16u30


:'''WOENSDAG:''' 08:30 - 16:30
:'''WOENSDAG:''' 08u30 - 16u30


:'''VRIJDAG:''' 08:30 - 16:30
:'''VRIJDAG:''' 08u30 - 16u30




== Campus Lange Nieuwstraat ==
== Campus Lange Nieuwstraat ==
De helpdesk is fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar op deze campus:
De helpdesk is fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar op volgende tijdstippen:


:'''MAANDAG:''' 08:30 - 16:30
:'''MAANDAG:''' 08u30 - 16u30


:'''DINSDAG:''' 08:30 - 16:30
:'''DINSDAG:''' 08u30 - 16u30


:'''WOENSDAG:''' 08:30 - 12:00
:'''WOENSDAG:''' 08u30 - 12u00


:'''DONDERDAG:''' 08:30 - 12:00
:'''DONDERDAG:''' 08u30 - 12u00


:'''VRIJDAG:''' 08:30 - 16:30
:'''VRIJDAG:''' 08u30 - 16u30




== Campus Meistraat ==
== Campus Meistraat ==
*De ICT-helpdesk is fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar in campus Meistraat:
De ICT-helpdesk is fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar op volgende tijdstippen:


:'''MAANDAG:''' 08:30 - 21:00
:'''MAANDAG:''' 08u30 - 21u00


:'''DINSDAG:''' 08:30 - 21:00
:'''DINSDAG:''' 08u30 - 21u00


:'''WOENSDAG:''' 08:30 - 16:30
:'''WOENSDAG:''' 08u30 - 16u30


:'''DONDERDAG:''' 08:30 - 16:30
:'''DONDERDAG:''' 08u30 - 16u30


:'''VRIJDAG:''' 08:30 - 16:30
:'''VRIJDAG:''' 08u30 - 16u30


* De AV-helpdesk (voor vragen ivm beamers, DVD-spelers, geluidsinstallaties, ...) is elke dag fysiek aanwezig in de Mediatheek en telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 16:30.
* De AV-helpdesk (voor vragen ivm beamers, DVD-spelers, geluidsinstallaties, ...) is elke dag fysiek aanwezig in de Mediatheek en telefonisch bereikbaar van 08u30 tot 16u30. Op de dagen dat er avonddienst is voor CVO, neemt de ICT-helpdesk vanaf 16u30 ook AV-problemen op.


:Telefoon: 5744 (intern) en 03 220 57 44 (extern)
:Telefoon: 5744 (intern) en 03 220 57 44 (extern)

Versie van 7 mei 2012 14:41

Helpdesk of FAQ?

Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-helpdesk.

  • Tip: Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ kan je snel het antwoord op je vraag vinden zonder wachttijd.

Tips bij het contacteren van de helpdesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail: zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
  • Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
  • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.

De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.

 ! Let op ! Neem steeds contact op met de helpdesk van de campus waar je werkt!
 ! Let op ! De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.

Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord. Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.

Contacteer de helpdesk


Campus Boom

In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:

Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.


Campus Kronenburgstraat

De helpdesk is 3 volledige dagen per week fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar:

MAANDAG: 08u30 - 16u30
WOENSDAG: 08u30 - 16u30
VRIJDAG: 08u30 - 16u30


Campus Lange Nieuwstraat

De helpdesk is fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar op volgende tijdstippen:

MAANDAG: 08u30 - 16u30
DINSDAG: 08u30 - 16u30
WOENSDAG: 08u30 - 12u00
DONDERDAG: 08u30 - 12u00
VRIJDAG: 08u30 - 16u30


Campus Meistraat

De ICT-helpdesk is fysiek aanwezig en telefonisch bereikbaar op volgende tijdstippen:

MAANDAG: 08u30 - 21u00
DINSDAG: 08u30 - 21u00
WOENSDAG: 08u30 - 16u30
DONDERDAG: 08u30 - 16u30
VRIJDAG: 08u30 - 16u30
  • De AV-helpdesk (voor vragen ivm beamers, DVD-spelers, geluidsinstallaties, ...) is elke dag fysiek aanwezig in de Mediatheek en telefonisch bereikbaar van 08u30 tot 16u30. Op de dagen dat er avonddienst is voor CVO, neemt de ICT-helpdesk vanaf 16u30 ook AV-problemen op.
Telefoon: 5744 (intern) en 03 220 57 44 (extern)
E-mail: mediatheek@plantijn.be


Contact


Verwante artikels