Servicedesk

Uit ICTpedia
Versie door Admin (overleg | bijdragen) op 9 jun 2007 om 10:49
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
De printervriendelijke versie wordt niet langer ondersteund en kan weergavefouten bevatten. Werk uw browserbladwijzers bij en gebruik de gewone afdrukfunctie van de browser.

Helpdesk of FAQ ?

Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT helpdesk.

  • Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel een antwoord vinden op je vraag, en zonder wachttijd.

Tips bij het contacteren van de helpdesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail : zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
  • Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
  • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.

De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h00 tot 18h00.

Helpdesk campus Boom

In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:

  • via e-mail: eli.boermans@plantijn.be
  • intern telefoonnummer: 9217

Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.

Helpdesk campus Kronenburgstraat

De helpdesk is gemiddeld 12 u per week fysisch aanwezig: op maandag / woensdag / vrijdag telkens van 8.15h tot 12.15h. De rest van de tijd is de helpdesk in de Meistraat.

Op de momenten dat de helpdesk in KRO aanwezig is, geeft de helpdesk voorrang aan KRO. Op de momenten dat de helpdesk in MEI aanwezig is, geeft de helpdesk voorrang aan campus Meistraat en St. Jacobsmarkt.

Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden zoveel als mogelijk de dag zelf beantwoord.

Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.

Campus St. Jacobsmarkt

De helpdesk is niet fysisch aanwezig op deze campus. Ondersteuning door de helpdesk wordt verzorgd vanuit campus Meistraat.

Helpdesk campus Meistraat

De helpdesk is alle werkdagen fysisch aanwezig in campus Meistraat:

  • maandag van 13h00 tot 17h00
  • dinsdag van 8h15 tot 17h00
  • woensdag van 13h00 tot 17h00
  • donderdag van 8h15 tot 17h00
  • vrijdag van 13h00 tot 17h00

Contact

  • Campus Boom
    • via e-mail: eli.boermans@plantijn.be
    • intern telefoonnummer: 9217
  • Andere campussen
    • e-mail: helpdesk@plantijn.be
    • intern telefoonnummer: 4925
    • extern telefoonnummer: 03/221.49.25