Difference between revisions of "Helpdesk"

From ICTpedia
Jump to: navigation, search
 
(10 intermediate revisions by 4 users not shown)
Line 1: Line 1:
== Helpdesk of FAQ ? ==
+
* [[Helpdesk voor personeel|Helpdesk voor personeel]]
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT helpdesk.
+
* [[Helpdesk voor studenten|Helpdesk voor studenten]]
* Tip: '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel het antwoord op je vraag, en dit '''zonder wachttijd'''.
+
 
+
Tips bij het contacteren van de helpdesk:
+
* Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail : zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
+
* Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
+
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
+
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h00 tot 18h00.
+
 
+
* Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden zoveel als mogelijk de dag zelf beantwoord.
+
* Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.
+
 
+
== Campus Boom ==
+
In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:
+
* via e-mail: [mailto:eli.boermans@plantijn.be eli.boermans@plantijn.be]
+
* intern telefoonnummer: 9217
+
Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.
+
 
+
== Campus Kronenburgstraat ==
+
* De helpdesk is gemiddeld 12 u per week fysisch aanwezig: op '''maandag / woensdag / vrijdag telkens van 8.15h tot 12.15h'''. De rest van de tijd is de helpdesk in de Meistraat.
+
* Op de momenten dat de helpdesk in KRO aanwezig is, geeft de helpdesk voorrang aan KRO. Op de momenten dat de helpdesk in MEI aanwezig is, geeft de helpdesk voorrang aan campus Meistraat en St. Jacobsmarkt.
+
 
+
 
+
== Campus St. Jacobsmarkt ==
+
De helpdesk is niet fysisch aanwezig op deze campus. Ondersteuning door de helpdesk wordt verzorgd vanuit campus Meistraat.
+
 
+
== Campus Meistraat ==
+
De helpdesk is alle werkdagen fysisch aanwezig in campus Meistraat:
+
* maandag van 13h00 tot 17h00
+
* dinsdag van 8h15 tot 17h00
+
* woensdag van 13h00 tot 17h00
+
* donderdag van 8h15 tot 17h00
+
* vrijdag van 13h00 tot 17h00
+
 
+
== Contact ==
+
*'''Campus Boom'''
+
** via e-mail: eli.boermans@plantijn.be
+
** intern telefoonnummer: 9217
+
*'''Andere campussen'''
+
** e-mail: helpdesk@plantijn.be
+
** intern telefoonnummer: 4925
+
** extern telefoonnummer: 03/221.49.25
+

Latest revision as of 09:13, 7 August 2013