Servicedesk: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 1: Regel 1:
== Helpdesk of FAQ ? ==
== Helpdesk of FAQ ? ==
Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT helpdesk.
*Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT helpdesk.
* '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel een antwoord vinden op je vraag, en '''zonder wachttijd'''.
** '''Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ''' voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel een antwoord vinden op je vraag, en '''zonder wachttijd'''.


Tips bij het contacteren van de helpdesk:
*Tips bij het contacteren van de helpdesk:
* Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail : zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
** Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail : zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
* Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
** Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
* Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
** Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h00 tot 18h00.
*De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h00 tot 18h00.


== Helpdesk campus Boom ==
== Campus Boom ==
In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:
In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:
* via e-mail: eli.boermans@plantijn.be
* via e-mail: eli.boermans@plantijn.be
Regel 15: Regel 15:
Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.
Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.


== Helpdesk campus Kronenburgstraat ==
== Campus Kronenburgstraat ==
De helpdesk is gemiddeld 12 u per week fysisch aanwezig: op maandag / woensdag / vrijdag telkens van 8.15h tot 12.15h. De rest van de tijd is de helpdesk in de Meistraat.
De helpdesk is gemiddeld 12 u per week fysisch aanwezig: op maandag / woensdag / vrijdag telkens van 8.15h tot 12.15h. De rest van de tijd is de helpdesk in de Meistraat.


Regel 27: Regel 27:
De helpdesk is niet fysisch aanwezig op deze campus. Ondersteuning door de helpdesk wordt verzorgd vanuit campus Meistraat.
De helpdesk is niet fysisch aanwezig op deze campus. Ondersteuning door de helpdesk wordt verzorgd vanuit campus Meistraat.


== Helpdesk campus Meistraat ==
== Campus Meistraat ==
De helpdesk is alle werkdagen fysisch aanwezig in campus Meistraat:
De helpdesk is alle werkdagen fysisch aanwezig in campus Meistraat:
* maandag van 13h00 tot 17h00
* maandag van 13h00 tot 17h00

Versie van 9 jun 2007 10:52

Helpdesk of FAQ ?

  • Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT helpdesk.
    • Raadpleeg steeds eerst de ICT FAQ voordat je de helpdesk contacteert. Door de zoekfunctie in de FAQ ken je snel een antwoord vinden op je vraag, en zonder wachttijd.
  • Tips bij het contacteren van de helpdesk:
    • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail : zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de helpdesk-software.
    • Je kan de helpdesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
    • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.
  • De helpdesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8h00 tot 18h00.

Campus Boom

In campus Boom verzorgt Eli Boermans de helpdesk. Personeel van campus Boom kan contact opnemen met Eli op volgende manieren:

  • via e-mail: eli.boermans@plantijn.be
  • intern telefoonnummer: 9217

Eli zelf kan ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst ICT voor dringende en/of complexe vragen en problemen.

Campus Kronenburgstraat

De helpdesk is gemiddeld 12 u per week fysisch aanwezig: op maandag / woensdag / vrijdag telkens van 8.15h tot 12.15h. De rest van de tijd is de helpdesk in de Meistraat.

Op de momenten dat de helpdesk in KRO aanwezig is, geeft de helpdesk voorrang aan KRO. Op de momenten dat de helpdesk in MEI aanwezig is, geeft de helpdesk voorrang aan campus Meistraat en St. Jacobsmarkt.

Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden zoveel als mogelijk de dag zelf beantwoord.

Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de helpdesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de helpdesk op de locatie aanwezig is.

Campus St. Jacobsmarkt

De helpdesk is niet fysisch aanwezig op deze campus. Ondersteuning door de helpdesk wordt verzorgd vanuit campus Meistraat.

Campus Meistraat

De helpdesk is alle werkdagen fysisch aanwezig in campus Meistraat:

  • maandag van 13h00 tot 17h00
  • dinsdag van 8h15 tot 17h00
  • woensdag van 13h00 tot 17h00
  • donderdag van 8h15 tot 17h00
  • vrijdag van 13h00 tot 17h00

Contact

  • Campus Boom
    • via e-mail: eli.boermans@plantijn.be
    • intern telefoonnummer: 9217
  • Andere campussen
    • e-mail: helpdesk@plantijn.be
    • intern telefoonnummer: 4925
    • extern telefoonnummer: 03/221.49.25