E-mail: Afwezigheidsassistent: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 16: Regel 16:




== afwezigheidsassistent instellen via Outlook ==
<--!== afwezigheidsassistent instellen via Outlook == -->





Versie van 31 aug 2011 12:51


Onderstaande pagina geeft een stap-voor-stap plan weer voor het instellen van de afwezigheidsassistent via Outlook of Webmail.


Algemene informatie

Bij langdurige afwezigheid is het handig dat degene die je proberen te mailen hiervan automatisch op de hoogte gebracht worden.

Dit kan met behulp van de afwezigheidsassistent functie binnen Outlook.

Je kan deze gepersonaliseerde boodschap voor een bepaalde periode instellen via Outlook of Webmail.

Deze boodschap wordt éénmaal terug gestuurd naar iedere afzender tijdens je afwezigheid.


<--!== afwezigheidsassistent instellen via Outlook == -->


afwezigheidsassistent instellen via Webmail

  • Surf naar https://webmail.plantijn.be
  • Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Deze zijn identiek aan die voor het interne netwerk binnen de campus. Klik hierna op Login

Bestand:Webmail Afwezigheidsassistent 01.PNG


  • Selecteer opties in het menu links onderaan.
  • Vul een gepersonaliseerd bericht in het tekstveld in en selecteer de optie 'Ik ben afwezig' om je afwezigheid te activeren.
  • Tot slot selecteer je 'Opslaan en sluiten' om deze wijzigingen door te voeren.