Beveiliging: verschil tussen versies

Uit ICTpedia
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 2: Regel 2:
Onze anti-spam software scant binnenkomende e-mails, en verdeelt deze onder in 3 categorieën (zie onder). Na analyse van vele e-mails (meer dan 27000) stellen we vast hoe weinig e-mail verkeer echt gewenst is.  
Onze anti-spam software scant binnenkomende e-mails, en verdeelt deze onder in 3 categorieën (zie onder). Na analyse van vele e-mails (meer dan 27000) stellen we vast hoe weinig e-mail verkeer echt gewenst is.  


<table border=1>


<tr>
  <td>
Categorie
  </td>
  <td>
Type e-mail
  </td>
  <td>
Hoeveelheid
  </td>
  <td>
Onderwerp
  </td>
</tr>
</table>
Categorie
Categorie
  Type e-mail
  Type e-mail

Versie van 9 jun 2007 11:05

Anti-SPAM beleid

Onze anti-spam software scant binnenkomende e-mails, en verdeelt deze onder in 3 categorieën (zie onder). Na analyse van vele e-mails (meer dan 27000) stellen we vast hoe weinig e-mail verkeer echt gewenst is.

Categorie

Type e-mail

Hoeveelheid

Onderwerp

Categorie

Type e-mail
Hoeveelheid
Onderwerp wordt aangepast met

A

Gewenste e-mail
24%
 

B

Mogelijk gewenst / mogelijk SPAM
1%
[Suspected SPAM]

C

SPAM
75%
[SPAM]


Ter info, deze 27000 (enkel externe, geen interne) e-mails werden ontvangen/verstuurd in een periode van 5 dagen.


Om het u gemakkelijk te maken sturen we alle e-mails van categorie C (SPAM) vanaf 1 juli niet meer naar u door.

U kan e-mail verkeer van categorie B (suspected spam) automatisch naar een aparte Outlook-map verplaatsen. Daarvoor hebben we u onlangs een filter (regel in outlook) toegestuurd. Mocht u die niet geïnstalleerd hebben, en daar alsnog behoefte aan hebben kan u contact opnemen met de ICT-helpdesk.

spam virus