Aanmelden Extern: verschil tussen versies
Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 37: | Regel 37: | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px" | Ergotherapie | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px" | Ergotherapie | ||
| align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG] | | | ||
| align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]]] | |||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Orthopedagogie | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Orthopedagogie | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Sociaal Werk | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Sociaal Werk | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Verpleegkunde | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Verpleegkunde | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vroedkunde | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vroedkunde | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Banaba Autismespectrumstoornissen | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Banaba Autismespectrumstoornissen | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Banaba Intensieve- en spoedgevallenzorg | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Banaba Intensieve- en spoedgevallenzorg | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- style="height:40px;" | |- style="height:40px;" | ||
!colspan="6" align="left"|Departement Koninklijk Conservatorium Antwerpen | !colspan="6" align="left"|Departement Koninklijk Conservatorium Antwerpen | ||
Regel 68: | Regel 68: | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Dans | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Dans | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Drama | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Drama | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Muziek | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Muziek | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Specifieke Lerarenopleiding Muziek, Drama, Dans | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Specifieke Lerarenopleiding Muziek, Drama, Dans | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- style="height:40px;" | |- style="height:40px;" | ||
!colspan="6" align="left"|Departement Koninklijke Academie voor Schone Kunsten Antwerpen | !colspan="6" align="left"|Departement Koninklijke Academie voor Schone Kunsten Antwerpen | ||
Regel 86: | Regel 86: | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Fotografie | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Fotografie | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Grafisch Ontwerp | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Grafisch Ontwerp | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Juweelontwerp en Edelsmeedkunst | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Juweelontwerp en Edelsmeedkunst | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Mode | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Mode | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Theaterkostuum | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Theaterkostuum | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vrije Kunsten: In Situ3 | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vrije Kunsten: In Situ3 | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vrije Kunsten: Beeldhouwkunst | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vrije Kunsten: Beeldhouwkunst | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vrije Kunsten: Schilderkunst | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vrije Kunsten: Schilderkunst | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vrije Kunsten: Vrije grafiek | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vrije Kunsten: Vrije grafiek | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Specifieke Lerarenopleiding Beeldende Kunsten | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Specifieke Lerarenopleiding Beeldende Kunsten | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- style="height:40px;" | |- style="height:40px;" | ||
!colspan="6" align="left"|Departement Management en Communicatie | !colspan="6" align="left"|Departement Management en Communicatie | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Bedrijfsmanagement | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Bedrijfsmanagement | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Communicatiemanagement | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Communicatiemanagement | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Hotelmanagement | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Hotelmanagement | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Journalistiek | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Journalistiek | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Office Management | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Office Management | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Toegepaste Informatica | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Toegepaste Informatica | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- style="height:40px;" | |- style="height:40px;" | ||
Regel 154: | Regel 154: | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Kleuteronderwijs | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Kleuteronderwijs | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Lager onderwijs | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Lager onderwijs | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Secundair Onderwijs | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Secundair Onderwijs | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- style="height:40px;" | |- style="height:40px;" | ||
!colspan="6" align="left"|Departement Wetenschap en Techniek | !colspan="6" align="left"|Departement Wetenschap en Techniek | ||
Regel 168: | Regel 168: | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Biomedische Laboratoriumtechnologie | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Biomedische Laboratoriumtechnologie | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Chemie | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Chemie | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Elektromechanica | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Elektromechanica | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Elektronica-ICT | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Elektronica-ICT | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Energiemanagement | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Energiemanagement | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Grafische en Digitale Media | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Grafische en Digitale Media | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Integrale Veiligheid | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Integrale Veiligheid | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vastgoed | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Vastgoed | ||
| | | | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
|- | |- | ||
| scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Voedings- en Dieetkunde | | scope="row" align="left" style="padding-left:16px"| Voedings- en Dieetkunde | ||
| | | align="center"| [[Afbeelding:tick_16.PNG]] | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|} | |} |
Versie van 4 sep 2013 09:55
Het is mogelijk om van thuis uit verbinding te maken met het AP netwerk en hierdoor te beschikken over je gebruikelijke omgeving.
Je departement bepaalt of je dit doet via e-campus of via VPN.
Externe toegang via e-campus
Via e-campus log je van thuis uit aan via je browser en krijg je beschikking over je e-campus omgeving.
Hierdoor heb je toegang tot je gebruikelijke omgeving, waaronder je applicaties, documenten en gedeelde documenten, ook wanneer je niet op de campus zelf aanwezig bent.
Aanmelden via e-campus kan door te surfen naar http://e-campus.ap.be
Opgelet, de Citrix Client - een extra stukje software - Moet geïnstalleerd zijn op je pc. Hoe je dit doen, kan je stap voor stap lezen op de e-campus pagina.
Externe toegang via VPN
Via VPN log je van thuis uit aan en krijg je toegang tot je gebruikelijke netwerkschijven.
Hierdoor heb je toegang tot je eigen en de gedeelde documenten, ook wanneer je niet op de campus zelf aanwezig bent.
Aanmelden via VPN kan door te surfen naar http://vpn.ap.be/