Servicedesk voor personeel

Uit ICTpedia
(Doorverwezen vanaf Helpdesk voor personeel)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Tip: Raadpleeg steeds eerst de informatie op ICTpedia voordat je de servicedesk contacteert. Via de zoekfunctie of het menu ken je snel en zonder wachttijd het antwoord op je vraag.

Servicedesk voor personeel

Naast deze FAQ, kan je met vragen en problemen terecht bij de ICT-servicedesk.


Tips bij het contacteren van de servicedesk:

  • Stuur je vraag bij voorkeur via e-mail: zo staat jouw probleem automatisch genoteerd in de servicedesk-software.
  • Je kan de servicedesk ook via telefoon bereiken, bij voorkeur enkel voor dringende vragen of problemen.
  • Probeer steeds hoffelijk te zijn in je communicatie.


De servicedesk is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 16u30.

! Let op ! Neem steeds contact op met de servicedesk van de campus waar je werkt!
! Let op ! De uren zijn richtlijnen, door verschillende omstandigheden kunnen ze afwijken van de werkelijke fysieke aanwezigheid.

Alle meldingen die via mail binnenkomen en beantwoord kunnen worden via mail, worden in principe de dag zelf beantwoord. Meldingen die via mail binnenkomen en die een plaatselijke interventie van de servicedesk veronderstellen, krijgen reactie op het moment dat de servicedesk op de locatie aanwezig is.


Op deze contactpagina vind je het telefoonnummer en het e-mailadres van de servicedesk op jouw campus.


Verwante artikels